شرکت آرکا تشریفات_ ارائه انواع خودروهای لوکس خارجی و ایرانی

اجاره لندکروز

ماشین لندکروز را می‌توانیم یکی از گل‌های سرسبد خودروهای موجود در شرکت آرکا تشریفات دانست. امکانات رفاهی متعدد و مشخصات فنی قابل توجه این خودرو باعث شده که علاقه مندان زیادی پیدا کند. اما قبل از کرایه ماشین بهتر است که با امکانات این خودرو آشنا شوید.

ماشین لندکروزر دارای توانایی‌های خوب آفرود، دوام تحسین برانگیز و مشخصات فنی قابل توجه و امکانات رفاهی متعدد باعث شده‌اند تا نام لندکروزر در گوشه و کنار جهان به‌عنوان یک شاسی‌بلند تمام عیار مطرح باشد.

امکانات رفاهی لندکروز شامل لیست بلندبالایی است: ایربگ‌های جلو، جانبی و پرده‌ای به همراه ایربگ‌های زانویی، کمربندهای ایمنی پیش‌کشنده و محدودکننده، سیستم تعلیق پیشرفته KDSS، سامانه کرال کنترل، تهویه مطبوع چهارکاناله برای سرنشینان جلو و عقب، صندوق برقی، سنسورهای جلو و عقب، ترمزهای مجهز به سیستم ضد قفل و توزیع الکترونیکی به همراه سیستم ترمز کمکی، سامانه کمکی حرکت در شیب، کنترل کشش و پایداری هوشمند، کروز کنترل، کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، تنظیم ارتفاع اتومات نور چراغهای جلو، چراغشور، فرمان حساس به سرعت، سیستم صوتی حرفه‌ای با 9 اسپیکر و DVD چنجر، نمایشگر مرکزی و سقفی، دوربین دید عقب، قطب‌نما، سانروف برقی، آینه الکتروکرومیک، صندلی‌های برقی مجهز به گرمکن، تهویه و ماساژور و…….

بنابراین به شما مخاطبین عزیز پیشنهاد میگردد برای بهره مند بودن از لندکروز با شرکت آرکا تشریفات در ارتباط باشید.