شرکت آرکا تشریفات_ ارائه انواع خودروهای لوکس خارجی و ایرانی

s5 اجاره جک

اگر به دنبال اجاره یک کراس اوور جمع و جور شهری با قیمت مناسب هستید ما به شما اجاره جک s5 را توصیه میکنیم, این شاسی بلند چینی که بیش از 70% از بدنه آن از فولاد مقاوم پیشرفته ساخته شده که باعث افزایش ایمنی میشود، وزن کمی  دارد.بنابراین میتواند برای استفاده داخل شهر یک گزینه و انتخاب مناسب باشد.

جک s5 یک شاسی بلند سایز متوسط تک دیفرانسیل می باشد که بیشتر مناسب سواری داخل شهر است, و خیلی برای آفرود توصیه نمیشود,البته نسبت به قیمت و رقبا از توانایی‌های حرکتی رضایت بخشی برخوردار است.همچنین از نظر پایداری و فرمان پذیری هم در سطح قابل قبولی قرار دارد.

ترمزهای ماشین هم جوری ساخته شده اند که از پس جمع و جور کردن اتومبیل برمی‌آیند. از سایر نکات مثبت این شاسی بلند چینی میتوان به این موارد اشاره کرد : دید مناسب اطراف، فضای خوب کابین و آپشن‌های قابل قبول (در نسخه اتومات) همچنین علاوه بر داشتن قیمت مناسب نسبت به رقبا میتوان گفت شباهت طراحی ظاهری جک اس۵ با هیوندای توسان یکی از علتهای موفقیت بیشتر این مدل در بازار داخلی بوده.

اگر از کیفیت نه چندان عالی متریال مورد استفاده در ساخت کابین جک اس 5 چشم پوشی کنیم ( که خب از یک شاسی در این رنج قیمت بیشتر از این نمیشود توقع داشت) فضای جادار و زیبا با یک طراحی اسپرت میتواند نظر ما را به خود جلب کند,همچنین داشتن یک صندوق جادار با ۵۰۵ لیتر فضا و وجود فضای سر و پای کافی برای سرنشینان خودرو میتواند این خودرو رو به یک انتخاب مناسب برای سواری خانواده تبدیل کند.

طراحی کابین جک اس 5 اتوماتیک با طراحی کابین جک اس 5 دنده ایی تفاوت خیلی زیادی ندارد, ولی در نسخه فیس لیفت( نسخه ایی که جدیداً کرمان موتور جایگزین مدل قبلی کرده ) شاهد اضافه شدن کلیدهای کروزکنترل و همچنین رنگ‌بندی سفید و مشکی هستیم.

خودرو های گران تر و خاص تر از جک اس 5 در بسیاری موراد نتوانستند 4 ستاره ایمنی بیشتر بگیرند. ولی جالب است بدانید جک اس 5 توانسته 5 ستاره ایمنی را کسب کند.

برای اجاره ماشین جک اس 5 از شرکت اجاره خودرو شرکت آرکا تشریفات,میتوانید با یک تماس از مدل, رنگ, موجودی و همینطور شرایط اجاره خودرو مطلع بشید, کارشناسان ما برای مشاوره رایگان و راهنمایی های لازم همیشه پاسخگوی شما خواهند بود .