شرکت آرکا تشریفات_ ارائه انواع خودروهای لوکس خارجی و ایرانی

h350 اجاره  ون تشریفاتی هیوندای

 ون تشریفاتی هیوندای h350 جزو ون های تشریفاتی و مناسب برای سفرهای بین شهری است. اگر برای سرویس تشریفاتی،دیپلمات و سرویس ادارات نیاز به یک ون جادار و تشریفاتی دارید، این ون بهترین انتخاب است. این خودرو از راحتی خوبی برخوردار است و جدا از اینکه 13 سرنشین دارد دارای جای بار نیز است.سقفی بلند، مصرف سوخت اقتصادی و قیمت مناسب ویژگی های اجاره ون h350 است.

این ون به صورت باراننده اجاره داده می شود.برای اجاره ون هیوندای h350 باراننده نیاز به هیچ مدرکی نداشته و به راحتی قابل اجاره است. حداقل زمان اجاره ون H350 باراننده 5 ساعت است.در خدمات اجاره ون نیازی به ارائه هیچ گونه ضمانت و مدارکی نمی باشد.
تمام مسئولیت های خودرو اعم از خسارت ناشی از تصادف، جرایم رانندگی و سرقت خودرو بر عهده راننده می باشد. اجاره هیوندا، یکی از بهترین گزینه ها برای سفر شما است.

اجاره ون H350 دارای امکانات رفاهی و کاربردی مثل گرمکن صندلی، کول باکس، سنسور جلو و عقب، دوربین دید عقب، آینه های برقی، بلوتوث، کروز کنترل، کامپیوتر سفر، سنسور نور، سنسور باران، صفحه نمایش 4٫2 اینچی TFT، سیستم تهویه مطبوع اتومات تک گانه با خروجی برای سرنشینان عقب است.
موسسه توریستی و تشریفاتی سعادت رنت مفتخر است که با داشتن ون هیوندای H350 و داشتن کادری مجرب و با تجربه و با ارائه سرویس با کیفیت به تمام شهرها، ارگان های خصوصي و شرکت های بین المللی گامی جدید در صنعت گردشگری کشور گذاشته است.

بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر از لحاظ قیمت و یا سایر موارد از طریق پل های ارتباطی با مسئولین شرکت آرکا تشریفات ارتباط برقرار نمائید.