شرکت آرکا تشریفات_ ارائه انواع خودروهای لوکس خارجی و ایرانی

اجاره کیا سراتو آپشنال سایپا

اگر به دنبال خودرویی هستید که در عین سادگی، جذابیت و راحتی بالایی داشته باشید، کیا سراتو آپشنال سایپا مناسب ترین گزینه ای است که پیش روی شما قرار دارد. این خودرو دارای فضای داخلی خوبی نیز می باشد که برای استفاده خانواده ها هم بسیار مناسب است.

برای اجاره این خودرو از ناواران می توانید به صورت های زیر اقدام کنید:

مراجعه به وب سایت آرکا تشریفات و ثبت مشخصات و فیلدهای مربوطه برای اجاره خودرو
استفاده از اپلیکیشن شرکت آرکا تشریفات برای رزرو ماشین
برقراری ارتباط از طریق واتس اپ با کارشناسان مربوطه و یا تماس تلفنی و اجاره خودرو (شماره تماس و واتس اپ ناواران را می توانید در بخش پایینی وب سایت مشاهده کنید.)
برای رزرو اینترنتی کیا سراتو آپشنال ابتدا به سایت یا اپلیکیشن آرکا تشریفات مراجعه کنید. سپس با انتخاب ایستگاه تحویل (شهر مبدأ خودرو)، تاریخ و ساعت دقیق تحویل و بازگشت خودرو روزی گزینه (خودروی مورد نظر را پیدا کنید کلیک کنید. پس از آن لیستی از خودروهای قابل اجاره به همراه قیمت هر یک برای شما نمایش داده می شود. در این مرحله می توانید خودرو میا سراتو آپشنال را به دو صورت بدون محدودیت و محدودیت دار انتخاب کنید.

نکته: اگر قصد دارید برای سفرهای برون شهری خودرو اجاره کنید می توانید خودرو را در شهر A تحویل گرفته و در شهر B عودت دهید. برای این کار کافی است در زمان اجاره ماشین با انتخاب گزینه (خودرو را در ایستگاه دیگری بر می گردانم) ایستگاه تحویل و ایستگاه بازگشت را جداگانه انتخاب کنید.